Skip to main content

Huisartsenpraktijk Naarden in Haarlem                                                           Gezondheidscentrum Stad en Vaart

Klachtenregeling

Wederzijds vertrouwen vormt de basis van ons werk. Binnen die gedachte proberen wij ons werk zo professioneel en respectvol mogelijk uit te voeren. Het is desondanks mogelijk dat er zaken niet goed gaan of dat u geen goed gevoel heeft na een contact met onze praktijk. Mocht dit het geval zijn dan willen wij u graag uitnodigen om dit met ons te bespreken. Dit kan door door een persoonlijk gesprek of telefoongesprek met één van de artsen aan te vragen. Vanzelfsprekend kunt u ons ook een brief sturen met daarin uw klacht.

Uw klacht wordt door één van de huisartsen in behandeling genomen. Wij proberen altijd te leren van uw klacht en zullen zonodig ons beleid in onze praktijk aanpassen.

Komen we er gezamenlijk niet uit of vormt het aanvragen van een gesprek met een van de artsen voor u een niet te nemen obstakel dan kunt u contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris van de DOKH. Meer informatie hierover vindt u op de hieronder genoemde website. U kunt ze ook een e-mail sturen.

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Website: www.dokh.nl

 

 

 




Online service

Voor het herhalen van recepten, insturen van een e-consult en het inplannen van een consult via deze website klik u op "Patientenomgeving" in de  bovenste menubalk.